Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Causa Lištička od Seznamu - Varování!

V sobotu mi po otevření domovské stránky Seznam.cz naskočila možnost stáhnout si "Lištičku". Neměl jsem to dělat.

Slibovány byly mnohé výhody, tak jsem nainstaloval. To jsem si dal. Varuji ostatní z mého pohledu před Lištičkou, protože, od té chvíle mi nefunguje vyhledávání v historii emailů podle klíčového slova, při psaní emailu se mi pořád mění úprava odstavců, a jaksi automoticky se mi text edituje, a mimo seznam se mi zobrazuje text, pokud na příslušném slově nechám kurzort myši opakovaně, třeba 20x za sebou, a pokud na tento z neopatrnosti kliknu, zmizí mi. Závěrem zmiňuji, že se mi asi o 1/3 zpomalil počítač. I při psaní tohoto textu mi mění úprava. Jestli toto čtě nějaký IT, tak si řekne, "tak to odinstaluj a máš pokoj", - jenže běžná odisnstalace, kterou běžně zvládám nepomohla, tak si dnes pozvu firmu, které za to navíc zaplatím, protože od soboty večera od technické podpory seznam žádná odpovgěď. Připadá mi, jako by to ani nebylo od Seznamu, ale nějaký vir.

Autor: Jiří Skalský | pondělí 10.4.2017 5:30 | karma článku: 25,93 | přečteno: 1936x
  • Další články autora

Jiří Skalský

Causa vinyly a přátelství

Mám jednoho skvělého spolužáka ze střední školy. V souvislosti s organizací srazu po 30. letech od maturity jsme si začali vyměňovat informace o spolužácích. Od počátku jsme úplně vynechali při komunikaci archaické "Spolužáky.cz".

19.4.2016 v 1:47 | Karma: 13,55 | Přečteno: 400x | Diskuse| Jihlava

Jiří Skalský

Causa přerod víček do krabiček

Po 8 letech úvah, po 5 měsících příprav a po několika nocích s kalkulačkou, digitání laboratorní váhou a technologickými tabulkami jsem dnes dotáhl do úspěšného konce záměr - výrobu svých Monti Box® ů z víček z PET lahví.

5.2.2016 v 0:08 | Karma: 14,01 | Přečteno: 817x | Diskuse| Ostatní

Jiří Skalský

Causa Nebezpečná rychlovarná konvice TEFAL KI-150

Nemyslím si, že tato konkrétní konvice renomované značky mohla projít řádným schvalovacím řízením ohledně bezpečnosti výrobku. Krátce Vás seznámím s tím, co se mi včera stalo.

20.12.2015 v 12:13 | Karma: 22,78 | Přečteno: 1703x | Diskuse| Ostatní

Jiří Skalský

Causa Čínské prodlužovací přívody s vypínačem

MOJE VAROVÁNÍ PŘED ČÍNSKÝMI PRODLUŽOVACÍMI PŘÍVODY S 5 ZÁSUVKAMI + VYPÍNAČEM ! Jsou stále běžně dostupné ve všem supermarketech.

30.11.2015 v 9:34 | Karma: 25,42 | Přečteno: 1205x | Diskuse| Ostatní

Jiří Skalský

Causa Kaufland

Dnes se řetězce předhánějí, jak nás, zákazníky odměnit, když budeme čekat určitou dobu u pokladny, či pokud bude před námi čekat 3, 4, 5 zákazníků a vedlejší pokladna bude prázdná. Ne tak v Kauflandu.

22.10.2015 v 23:00 | Karma: 18,63 | Přečteno: 1388x | Diskuse| Ostatní

Jiří Skalský

Causa bezdomovec Aleš

Každý z nás si na naše spoluobčany, kteří se stali z nejrůznějších důvodů bezdomovci, udělal za uplynulá léta různé názory.

4.7.2015 v 7:48 | Karma: 26,18 | Přečteno: 1216x | Diskuse| Ostatní

Jiří Skalský

Causa Jindřich Narenta

V roce 1921 se v Praze narodil herec Jindřich Narenta. Jeho filmová i životní stopa se ztrácí počátkem devadesátých let minulého století.

27.11.2014 v 23:59 | Karma: 17,57 | Přečteno: 1719x | Diskuse| Kultura

Jiří Skalský

Causa Pravda o 11. září?

Protože jsem zde našel u několika blogů (naposledy dnes u: http://petrbuben.blog.idnes.cz/c/62138/911-fakta.html)nalezl opakovaně pochyby o tom, jak to ve skutečnosti s pádem Dvojčat bylo a protože jsem se dva roky před vojnou a rokem 1989 živil jako projektant pozemních staveb, nedá mi, abych své pochyby, že Dvojčata někdo odstřelil připravenými náložemi, nezveřejnil.

18.12.2008 v 11:50 | Karma: 13,20 | Přečteno: 887x | Diskuse| Ostatní

Jiří Skalský

Causa vinná klobása

Táta pravidelně jako jedno z vánočních jídel připravuje vinnou klobásu (kdo holdujeme, tak jsme se právě olízli, že?). Ale chyba lávky - jako mnoho pochutin z dřívějších dob oblíbených - napadají mně masové konzervy, kde opravdu bylo kvalitní maso. Špekáčky, ze kterých nad ohněm táboráku odkapával tuk, nožem nařezaný "ježek" na špekáčku vystrkoval dozlatova opečené ostny, voněl a nepáchl jako dnešní náhražky plné rozemletých kostí a mouky. Vinná klobása, která opékáním ve vrstvě tuku zlátla, křupavěla a nezmenšovala se.

18.11.2008 v 11:16 | Karma: 24,35 | Přečteno: 2135x | Diskuse| Ostatní
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1340x
Studuji práva, dělám průmyslový design a vyrábím plasty. Zabývám se postavením seniorů ve společnosti a zneužíváním soudní moci

Seznam rubrik