Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

P62a70v90e71l 65P66í31p69a

21. 12. 2015 8:32

Jestli pak jste si přečetl návod? zejména tyto pasáže:"• Zařízení není určeno pro používání osobami

(včetně dětí) s omezenými fyzickými,

smyslovými nebo duševními schopnostmi

nebo nedostatkem zkušeností a znalostí,

pokud tyto osoby nejsou pod dohledem

nebo nejsou řádně poučeny ohledně použití

zařízení ze strany osoby zodpovědné za jejich

bezpečnost." "• Také buďte opatrní, protože těleso konvice z nerezové oceli je během provozu velmi

horké. Dotýkejte se pouze rukojeti konvice"

1 0
možnosti
JP

J81a48n 95P28a13l11l92a36s

20. 12. 2015 21:48

Dobrý večer, pobavil jste mě. Víte, co je to Darwinova cena?

2 0
možnosti
LO

L51u76b64o13š 78O72t65t

20. 12. 2015 18:52

Už jsem pochopil kvůli komu jsou na mikrovlnných troubách upozornění, že se v nich nemají sušit domácí zvířata ;-D

2 0
možnosti
DT

Puchýř, co ukazujete, vypadá jako spálenina od vystříknutého oleje. V kuchyni je to prostě nebezpečné, nedá se nic dělat.

0 0
možnosti
Foto

I55v93a86n 98M23a41r72e59k

20. 12. 2015 18:07

Sekundový kontakt s tělesem o takové teplotě (91 st.Celsia) nemůže způsobit následky jaké jste prezentoval ve svém příspěvku, já jsem se už někilokrát neúmyslně dotkl nádoby nerez konvice (zn.ETA) ve které už voda vřela,(takže i nádoba musela mít teplotu 100 stupňů Celsia) a nikdy jsem se ani nepopálil natož aby mi naskočil nějaký puchýř ? ! 8-o

1 1
možnosti
PM

P91e27t16r 13M50u18n62z61a82r

20. 12. 2015 16:02

Chvíli jsem přemýšlel jestli to autor myslí vážně... No zjevně ano.

Takže nejdříve odpovím na vaši otázku - chyba je skutečně ve vás.

Každý ví, že při vaření, smažení a jiné práci v kuchyni musí dodržovat zásady bezpečnosti, týkající se mimo jiné manipulace s předměty ve kterých jsou horké tekutiny (co voda, ale olej je pěkné svinstvo, také je dobré nezapomínat na páru a pod.). Proto má každá nádoba ucho/a, se kterými lze s nádobou s opatrností manipulovat. Nebo bývají v kuchyni izolační rukavice. Lze využít i utěrku.

Teď se vracím k vám. Opravdu nevím čemu se divíte, když kovová konvice je naprosto stejný případ jako hrnec na sporáku a k těm se ani žádné návody nedávají. Prostě okolo každé nádoby s horkou vodou je nutné se pohybovat opatrně, nehrozí jen popálení o stěnu, ale i horší možnost zvrhnutí nádoby. Ještě možná doporučím příště okamžitě strčit popálené místo pod studenou vodu a držet ji tam dokud to bolí.

3 0
možnosti
PM

P72e15t52r 29M79u59n55z38a61r

20. 12. 2015 16:07

Jo ještě doplním, že další kuchyňské nebezpečí je práce s ostrými nástroji a práce se syrovým masem. Jen aby jste tu příště nepsal, že jste málem vykrvácel, protože jste řízl o nůž uložený v šuplíku, kam jste šáhl poslepu, protože vy ho máte na jiné straně, než váš bratr.

3 0
možnosti
VV

Marne jsem na internetu tu nebezpecnou konvici TEFAL KI-150 hledal. Chtel jsem si totiz precist navod k upotrebeni. Protoze pochybuji, ze by tam v dnesni dobe upozorneni jako: Pozor, konvice muze byt horka, nebezpeci popaleni.

Bohuzel jsem tento vyrobek nikde nenasel. Jedine TEFAL KI-150D, ktera zu je ale z plastu.

A jeste poznamka, u vsech vyrobku ktere jsem v poslednich 20-ti letech koupil bylo v navodu napsano, pri dalsim prodeji tohoto vyrobku dodejte prosim tento navod k nemu. Nebo tak nejak podobne.

1 0
možnosti
BT

milý pane nevím proč jsem nabyl dojmu že nejste pro život v moderní společnosti vhodný

0 0
možnosti
Foto

prošel jsem si vaše blogy, a ejhle, profesionální stěžovač

2 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1340x
Studuji práva, dělám průmyslový design a vyrábím plasty. Zabývám se postavením seniorů ve společnosti a zneužíváním soudní moci

Seznam rubrik