Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Causa Nebezpečná rychlovarná konvice TEFAL KI-150

Nemyslím si, že tato konkrétní konvice renomované značky mohla projít řádným schvalovacím řízením ohledně bezpečnosti výrobku. Krátce Vás seznámím s tím, co se mi včera stalo.

Protože s touto konvicí jsem nikdy neměl tu čest, a do té do doby jsem znal pouze plastové rychlovarky, byl jsem v šoku, když došlo k popálení hřbetu ruky při vteřinovém kontaku s touto konvicí, v okamžiku, kdy jsem pro ni sahal, abych si zalil čaj. Je to podle vás v pořádku? Podle mně ne. Uvedu příklad: v lisovně plastů jsou stroje, které se nazývají odborně vstřikolisy. Ty se mj. skládají i z tzv. vstřikovacího válce, který je rovněž na povrch horký, ale: před ním je mohutná mechanická zábrana, jakési posuvné dveře, které brání styku pokožky těla s tímto válcem. Navíc, na viditelném místě je umístěna výrazná reflexní nálepka, upozorňující na nebezpečí - na místo s horkým povrchem, kde hrozí popálení.

Dneska ráno, když už bolest zjevně ustoupila a praskl puchýř jsem o tom začal přemýšlet, zda jsem třeba neudělal nějakou chybu já. Vzal jsem tedy měřák, čidlo připevnil na místo, kde došlo k popálení a nevěřil jsem co vidím: V okamžiku, kdy konvice vypnula,

mi měřák ukázal neskutečných 91 °C.

Poraďte mi, je chyba na mé straně, nebo chyboval výrobce TEFAL při konstrukci této konvice?

Autor: Jiří Skalský | neděle 20.12.2015 12:13 | karma článku: 22,78 | přečteno: 1703x
  • Další články autora

Jiří Skalský

Causa Lištička od Seznamu - Varování!

V sobotu mi po otevření domovské stránky Seznam.cz naskočila možnost stáhnout si "Lištičku". Neměl jsem to dělat.

10.4.2017 v 5:30 | Karma: 25,93 | Přečteno: 1936x | Diskuse| Média

Jiří Skalský

Causa vinyly a přátelství

Mám jednoho skvělého spolužáka ze střední školy. V souvislosti s organizací srazu po 30. letech od maturity jsme si začali vyměňovat informace o spolužácích. Od počátku jsme úplně vynechali při komunikaci archaické "Spolužáky.cz".

19.4.2016 v 1:47 | Karma: 13,55 | Přečteno: 400x | Diskuse| Jihlava

Jiří Skalský

Causa přerod víček do krabiček

Po 8 letech úvah, po 5 měsících příprav a po několika nocích s kalkulačkou, digitání laboratorní váhou a technologickými tabulkami jsem dnes dotáhl do úspěšného konce záměr - výrobu svých Monti Box® ů z víček z PET lahví.

5.2.2016 v 0:08 | Karma: 14,01 | Přečteno: 817x | Diskuse| Ostatní

Jiří Skalský

Causa Čínské prodlužovací přívody s vypínačem

MOJE VAROVÁNÍ PŘED ČÍNSKÝMI PRODLUŽOVACÍMI PŘÍVODY S 5 ZÁSUVKAMI + VYPÍNAČEM ! Jsou stále běžně dostupné ve všem supermarketech.

30.11.2015 v 9:34 | Karma: 25,42 | Přečteno: 1205x | Diskuse| Ostatní

Jiří Skalský

Causa Kaufland

Dnes se řetězce předhánějí, jak nás, zákazníky odměnit, když budeme čekat určitou dobu u pokladny, či pokud bude před námi čekat 3, 4, 5 zákazníků a vedlejší pokladna bude prázdná. Ne tak v Kauflandu.

22.10.2015 v 23:00 | Karma: 18,63 | Přečteno: 1388x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Názor, že Paroubek parazituje, nestačil. Podle soudu může iniciály ČSSD použít

3. května 2024  19:44

Volební senát Nejvyššího správního soudu (NSS) zamítl návrh Sociální demokracie (SOCDEM) na zrušení...

Hamás má týden na příměří, jinak Izrael vtrhne do Rafáhu, spekuluje Egypt

3. května 2024  19:28

Izrael dal palestinskému radikálnímu hnutí Hamás týden na to, aby přijal dohodu o příměří a...

V Berlíně hoří výrobní hala firmy produkující zbraně poskytnuté Ukrajině

3. května 2024  15:44,  aktualizováno  19:02

Hasiči na jihozápadě Berlína likvidují rozsáhlý požár výrobní haly, ve které jsou uskladněny...

Šli do stanu zjistit, zda nemají nádor. Krutou odpověď jich slyšelo 170

3. května 2024  18:30

Preventivní akce Stan proti melanomu se v Praze, Brně a Ostravě zúčastnilo přes 3800 lidí. Lékaři...

Získejte ZDARMA dětskou opalovací kosmetiku Lirene
Získejte ZDARMA dětskou opalovací kosmetiku Lirene

S příjemnými hřejivými pocity ze slunečních paprsků k nám ale míří i nebezpečné UV záření. To na nás působí celoročně, a proto je důležité sebe i...

  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1340x
Studuji práva, dělám průmyslový design a vyrábím plasty. Zabývám se postavením seniorů ve společnosti a zneužíváním soudní moci

Seznam rubrik